Svar på frågorna!

Anonym Har du någonsin varit otrogen?

Ja, det har jag tyvärr varit i ett tidigare förhållande när jag var mindre. självklart ångrar jag det, men killen jag var tillsammans med tog det väldigt hårt och därför har jag lärt mig att så gör man inte mot någon. skulle inte få för mig att göra så mot någon igen, då är det bättre man gör slut om känslorna inte är rätt...

Anonym : Har du någon gång strulat/haft sex med någon som haft flickvän?

Oj man kan ju undra vart denna frågan kom ifrån. Ja det har jag gjort, med min nuvarande pojkvän faktiskt. Inte för att jag avsiktligt "ville" att dom skulle göra slut, utan för att han visade mig mycket intresse, och sa att han ville vara med mig och absolut inte med sin nuvarande flickvän. Så det är ju inte så att jag "stulit" honom för det. Tycker inte det finns någonting som heter "att stjäla någons pojkvän" för det är helt upp till killen själv.

Anonym : Hur många har du haft sex med?

Jag vet att jag lovade att svara på allt, men den frågan lämnar jag till er fantasi! ;) ni får tro precis vad ni vill, det är bara jag som vet sanningen om det och så ska det förbli. och det är inte för att det är något mega antal utan för att jag tycker att det är en privat grej och absolut ingenting som någon annan än jag och min pojkvän ska veta.

Paula : haha..vilka frågor du fått! Kan man gissa av vem ?!

Detta var väl igentligen ingen fråga direkt, men jag svarar ändå :) Ja det kan man ju gissa bäst man vill ;) men faktiskt så är alla frågor från olika Ip-nummer och datorer, så man kan ju undra vilken som är av vem! tror jag kan lista dom flesta av dem anonyma anyway.

Nathalie : leva fattigt med snygg snäll kille eller leva rikt med ful äldre man ? =) en rolig fråga bara. tänkte får ju fråga nått när jag är här =)

Självklart fattigt med snygg snäll kille. kärleken har inget pris! är ingen golddigger :)

Carro Hm, har du någonsin försökt förstöra för två som varit tillsammans? Eller nej, har du velat att det skulle tagit slut mellan någon?! :P hahaha

Som jag sa innan har jag inte gjort någonting avsiktligt för att förstöra mellan någon utan alltid följt mina egna känslor. om det varit en nära vän till mig dock vet jag inte om jag hade följt mitt hjärta för så gör man inte mot en vän. Hmm, det är en svår fråga :) jag har inte velat att det ska ta slut mellan någon för att jag ska "ge mig på" killen. Men det finns lite par här och var och personer jag bryr/brytt mig om, som jag kanske tycker skulle haft en annan partner då jag tyckt de har blivit konstigt behandlade av sina pojk/flickvänner. Men nej, carro. du är inte en av dem ;)

Anonym : Hur ser ditt vardagsliv ut?

Jadu. Nu under sommarlovet har det varit i stort sett träning, slappetid, lite jobb, lite äventyr och massa annat. Annars är det skolan, träningen, festande, umgås med min pojkvän och min familj.

Åsikt från Monka :  Fan sådana fjortis frågor du får av alla?? Dom måste skämta? Att dom bryr sig så mycket om någon annan.. hahah.. Roliga typer.. :P

Det kan man ju tycka :) men nu fick dom sina svar iallafall!



Kommentarer
Postat av: Monika

Haha ja klart.. Hoppas dom blev nöjda.. Snällt av dig att svara på dom för det hade jag aldrig gjort.. :P

2009-08-14 @ 23:25:27
URL: http://monikasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0