Malmöfestivalen?

Nu är jag hemma igen.

Tågen klyddade som fan när jag skulle hem ifrån lund också, så det tog ett tag att ta sig hem. Stötte på älskling och robin i byn när jag var på väg hem. gick en liten runda bort till parken med dem sen gick vi hem.

nu har vi ätit, ska fräsha till mig lite sen vid sju ska vi hem till robin och ellionor, för fredde ska hjälpa till att lägga deras hallgolv. måste bara säga att jag förstår inte hur alla människor orkar åka in till malmö var och varannan dag. ok att man kan åka in där och kolla lite men vissa är där vareviga dag hela veckan, förstår inte hur man orkar :)

en liten video på söta deras söta hund zicco, han börjar bli stor nu!









Kommentarer
Postat av: Carro

Han är verkligen sööt :)



Jag förstår inte det iheller. Pernilla har varit där inne varje dag :P hahah! Jag har inte ens varit där :)

2009-08-19 @ 19:43:53
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Carro

Han är verkligen sööt :)



Jag förstår inte det iheller. Pernilla har varit där inne varje dag :P hahah! Jag har inte ens varit där :)

2009-08-19 @ 19:45:28
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Javisst är han :)

2009-08-19 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0