very early

idag vaknade jag riktigt tidigt. klockan ringde 07.20 för att älskling skulle upp och ta tåget klockan åtta till lund. sen var det kört, kunde inte somna om... gick ner och la mig här på soffan och läste typ 10 sidor i körskoleboken. har satt igång med det nu.. läste en 20 stycken igår kväll också. duktigt va? ;)

så nu har jag ätit frukost och pratat lite med min mamma. passar för tillfället lillebror då mamma är och handlar frukost till henne och min lillasyster. (vi äter inte samma saker, jag äter ett lite nyttigare alternativ.)

vet ni? jag hittade precis den sjukaste artikeln på aftonbladet.


 



 

har aldrig hört någonting liknande. hur fan kan man bli gravid med 12 barn??


Kommentarer
Postat av: mija

fy fan vilken mage hon måste gå och bära på =O hell no man hade velat gå och bära på den :p

2009-08-19 @ 13:30:36
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0