9 december

Skulle egentligen skriva ett blogginlägg till er igår natt när jag låg så mysigt nerbäddad i min säng med min dator... men nejdå, en viss pojkvän blev övergrinig på att tangenterna "lät" när jag skrev, så de blev inget med den saken..

Vaknade klockan ett idag. min första tanke blev.. "what the fuck? hur kunde jag sova så här länge?" insåg att jag hade bokat tvätttid 11-15 och hade missat typ hälften av den. samlade ihop tvätten och sprang ut i tvättstugan... lyckades få en tid mellan 15-19 också.. så min dag ser väl i stort sett ut såhär ;


* Tvätta.
* Städa rummet och garderoben.
* Träna

Sen åker jag säkert med älskling någonstans också, eftersom han far rundor överallt nu när han precis fått körkortet... men jag förstår han. e nog så dem första dagarna :)





Nä nu måste jag springa ner till tvätten igen!! hörs sen :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0