cashgame

Sitter hemma hos brorsan och tar det lungt. kom hit vid sex tiden för att spela poker. eller "cashgame" som dem kallar det. det går ut på att man växlar in sina pengar till marker och spelar för dem, också är varje marker värd 2kronor. just nu ligger det nog en 400 i potten... synd bara att jag har spelat slut på mina marker och är ute ur spelet. man får ju såklart köpa in sig om man vill, men jag vill inte lägga mer pengar på det... ;)

har fördrivit tiden några timmar nu med att rita teckningar med benjamin och spelat airhockey. rätt skoj. (han har ett sånt på sitt rum.) fast nu ska han hoppa i säng så nu får jag sysselsätta mig med något annat..

köpte nyårsklänning idag förresten! var på nova (BIG MISSTAKE) köer överallt, fredde fick nästan panik.. han som inte gillar folkmassor. hittade inga klänningar överhuvudtaget förrän jag gick in på ichi.. nyårsklänningar överallt! hittade en för 600.. blev min julklapp från älskling. <3 men när jag kom hem blev jag lite osäker på den, får se hur jag ska göra. den ser typ ut såhär.. haha.



ungefär något i den här stilen, fast typ nån silverfärg, sitter tajt kring brösten och en bit ner, sen blir tyget som en stor "ballong" från höfterna och neråt. där är lite dekorationer så som blommor i små "diamanter" och så också men dem blir lite svåra att rita i paint. :) kom på när jag kom hem att jag har rätt mycket figur, så när jag köper en klänning i ballong modell så ser jag jättesmal ut upptill och jätte BALLONGstor nertill...

ni tjejer förstår väl hur jag menar?! haha.. is it worth it eller ska jag lämna tillbaks den och fortsätta mitt eviga letande? kanske lägga ut en bild så ni kan hjälpa mig att avgöra? vill göra det, men ändå inte... vill ju inte avslöja nyårs-outfiten egentligen ;) HELP ME.

nu ska jag vara lite social. you hear from me tomorrow again! goodnight kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0