där fick jag!

Nu har vi tränat. grabbarna är ute och "leker" med bilen i snön, och här sitter jag och väntar på att bli upphämtad igen så att vi kan åka hem till brorsan och paula och kolla film. mys!

På gymmet där vi tränar har vi en tillfällig "tävling" som går ut på att du ska klara en bra tid när du ror på roddmaskinen, denna veckan var bästa tjejtiden 9.03 och jag skulle försöka klå den.. på 07.30 hade jag nästan 300 meter kvar så jag gav upp... haha. kanske ska på det en gång till innan söndag? man vinner en julskinka! haha :)

victor och fredde gav iallafall sig på ett försök också. bästa tiden hittils för kille är 7.00 minuter (förra veckan) men denna veckan har ingen kille satt någon tid änsålänge.. så vi får se vad som händer! victor rodde på 08.00 och fredde på 07.55 så victor är ute ur tävlingen iaf. :) gissa om dom låg och krälade på golvet efteråt... vadå dålig kondis! ;)

Shi fick jag på den när jag sa att all snö bara blev slask! nu är allting täckt med snö.. får hoppas det fryser till i natt så att det ligger kvar i morgon :) mys!


   

inte sådär jättestor skillnad ändå :)




mysigt!

nu drar jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0