En sak till!

Enda sedan jag var liten har jag älskat nya mynt. Och jag var mindre sparade jag på alla nya blanka mynt jag fick tag i. :-) också igår när jag stoppade i en hundring i tågautomaten så fick jag ut en massa tior som var från 08 och 09, och dom var alldeles blanka o fina haha. Tänkte tillbaks lite på förr, tog en bild på dom och skrattade åt mig själv för att jag gjorde det haha.. Och nu skrattar jag ännu mer åt att jag bloggar om det.:-D hihi. Har ni inga pinsamma saker/ovanor från när ni var små?:-)

Kommentarer
Postat av: Elise

jag har alltid samlat på tior... fast det gör jag fortfarande :P haha

min tanke är att jag ska spara till något kul och varför inte en tia som ser olik ut de andra x)

2009-12-03 @ 00:01:45
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0