Förlåt!

Ber om ursäkt för hemskt dålig uppdatering...

har varit full fart dom senaste dagarna känns de som. just nu för tillfället minns jag inte alls vad jag har hittat på men undan har det gått iallafall. men det har ju varit jul så jag skyller på det!

igår var vi ute på centersyd och skulle se om jag kunde hitta något eftersom jag inte gjorde det på väla häromdan.. blev en grå tunika, örhängen, sminkväska, och en bolero till nyår som inte var på rea... med andra ord blev det inte speciellt mycket!

skulle egentligen klippa mig idag hade jag tänkt, men var nere och kollade klipptid och det fanns inte en enda på hela veckan hos min frisör och jag vägrar klippa mig hos någon annan... tråkigt!

nu ska jag kila, uppdaterar mer sen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0