Godmorgon

Såg ni mammas pojkar igår? Paradise hotel?

Nu när jag tänker efter så har mammas pojkar ändå varit ett rätt B program. som jag har förstått det har det varit ganska mycket i det programmet som har varit "uppgjort" eller att dem "spelar någon annan" än vad de är i många fall. Alla tre killar valde varsin tjej och ingen av dem ens inledde ett förhållande när dom kom hem! men publicitet fick ni allihop, congratz...

Francesca åkte ut i parceremonin igår i paradiset. (om man får kalla det de?? haha) hon hade nog väntat sig det. satt med andan i halsen när Erika gick förbi stefan.. what?! var det enda jag kunde tänka just då. men hon gjorde bara en fuling och vände på klacken och gick tillbaks. that's it.

Hör vilken tvnörd jag gått och blivit. skärpning i ledet nu emma.

Nu ska jag duscha, hör av mig sen... maybe with some pics!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Elise

sv: jag sitter uppe i karlsham hos en kompis som precis fått lägenhet här för vi ska på hennes julsittning sen :)

2009-12-11 @ 15:38:05
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: natalie

pallar ju inte att jag bölade när bobby inte valde Jane ;P HAHAH det är tv nörd

2009-12-12 @ 21:31:40
Postat av: Emma

haha naaw :) ja fast det var riktigt sorligt ju, man ville ju att han skulle välja henne framför den räliga bimbon :P

2009-12-13 @ 00:38:58
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Natalie

2009-12-15 @ 12:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0