godnatt

också blev det sent.... igen.

förut var det ALLTID alltid jag som somnade först utav mig och fredde. han fick alltid se klart alla filmer och serier själv eftersom jag alltid somnade efter ca 10 minuters tid. men nu, då somnar han som en stock och jag ligger vaken i timmavis efteråt. jag sover faktiskt inte länge om dagarna, ändå har jag gått och blivit nattmänniska....

idag har dagen bjudit på träning, och besök hos freddes kusin i malmö en snabbis, körde dit för att hämta laddaren till freddes lur och så det blev en pratstund också. :) var hemma vid halv elva tiden ungefär och då var det snabbt in på svt.se och se på kvällens avsnitt av andra avenyn som jag missade. :)

ser framemot paradise hotel i morgon.. det börjar ju bli helgalet.


nä nu ska jag sova... vi hörs i morron mina vänner! natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0