Julklapp!

Hej bloggen!

Imorse vaknade vi ganska tidigt, runt tio tiden. tog det mest lugnt, käka frukost och sånt man brukar göra. sen körde vi och tankade freddes bil (han spelade ju poker igår och gick plus en massa, aldrig fel! ;)) efter det körde vi upp till brorsan och snackade lite, sen lämnade dem av mig hemma för att köra hem till fredde och byta till vinterdäck.

Så min dag har jag i stort sett spenderat på nova, rusta, massa affärer. fick handlat en julklapp till fredde också! kan ni gissa vad det är? ;)

kvällen ska vi nog spendera hemma hos min pappa med poker. inga andra roligheter som dykt upp ju. är det inte typ lussevaka idag? vad ska ni hitta på?



nu ska jag byta om. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0