Lördag

Hej bloggen!

Min gårdag tillbringade jag hemma och ute med min kusin Linda. vi har inte umgåtts på många år och när jag var rastlös igår så bestämde jag mig för att gå med henne ut en sväng och träffa hennes kompisar. Fick lite flashbacks av att hänga ute men det var trevligt. :)

Var hemma vid elva halv tolv och då la jag mig i sängen med min nya dator. köpte en minilaptop igår nämnligen :) min älskling var ute på krogen igår med jobbet så klockan tio i två vaknade jag av en otrolig spritdoft och en överpigg pojkvän :) jag med mitt humör när jag väl somnat blev skitsur!! haha..

idag får vi se vad dagen har att bjuda på, fredde sover fortfarande och jag är rastlös...




du gör alltid mig glad :)



Kommentarer
Postat av: caroline

Är det någon här som vill tjäna pengar på sin blogg? Jag är 100% ärlig, Gå in på min blogg, På vänster sida lite längre ner är där en annons, som söker personer som just vill tjäna pengar på sin blogg, gå in där och registera er så blir ni lika rika som mig =) / Caroline. www.alltidcarolinis.blogg.se

2009-12-05 @ 16:35:38
URL: http://alltidcarolinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0