Måndag

Då var det måndag igen. tycker tiden går overkligt fort.

När jag vaknade i morse låg det snö på marken. inte mycket, men lite. :) blev faktiskt lite glad när jag såg det, lite sådär flashback från när man var liten och blev helt till sig när det hade snöat under natten. tänk vad lite snö kan göra.

Nu står jag i ett litet dilemma. ska jag duscha, göra vid mig osv eller ska jag gå ut och gå, sen därefter duscha och göra vid mig? promenaden behövs ju men det är tråkigt att gå själv!! joina mig?

jag ska iallafall inte sitta här och pladdra mer. hörs sen, ciao


"I'm better than your ex and better than your next"





Kommentarer
Postat av: Elise

haha jag hade kunnat joina dig om jag varit i kävlinge ^^

man hade inte mått dåligt av en promenad :P

2009-12-14 @ 23:28:04
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0