MEEEN!

skrev precis ett skitlångt inlägg som raderades! och jag tänker absolut inte skriva om det igen :)

kvällen har spenderats hemma hos storebror med filmmys. det är jag, benji, victor och fredde här. fast benji har gått och lagt sig nu.... imorgon blir han stor pojke btw! :) 6år gammal.. ush vad åren går undan..



    


kan inte tomten komma med denna klockan till mig? den kostar bara 1300.. not so bad right?

vilken är finast? alla mina ringar, mitt halsband som jag använder dagligen är guld.. så egentligen borde den till höger passa mig bäst... men ibland när jag går ut byter jag ut alla smycken till silver för att det känns lite "bling-igare" haha. vad tycker ni?


TTYL.... :*



Kommentarer
Postat av: Elise

jag gillar den silvriga :)

2009-12-06 @ 13:13:32
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0