Merry christmas everybody

God jul på er! hoppas ni har fått en bra början på er julafton. det har jag fått. vaknade av att min älskling väckte mig, sen blev det lite snabba kramisar och han fick sin julklapp innan han skulle bege sig hemåt till sin familj. han blev glad och nöjd med julklappen iaf och det gjorde mig glad. :) han fick en Armani parfym!

Idag ska jag fira jul hemma hos brorsan med pappa och hans "sida" av släkten. så nu ska jag göra vid mig, sen ska jag åka hem dit och laga köttbullar m.m! sen blir det kalle anka, eller man kanske ska kolla anna ankas JUL istället? nä... don't think so. jag är en traditions människa! ;)

efter kalle ska vi vänta in dem andra sen är det dags för mat och därefter julklapps-spelet! till sist öppnar man sina egna julklappar och ännu senare ikväll kommer fredde, när han firat klart med sin familj. :)

så kommer min julafton att se ut!

lite bilder från häromdagen när vi var hos nicke/innan på dan..




grabbarna byggde en gigantisk snögubbe typ halv 1 på natten innan vi åkte in till lund :P







dannie :)















nu e det fix! hörs kanske senare?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0