Min dag..

Ligger nerbäddad under ett täcke med datorn i soffan.. skönt.

Eftersom vi var hemma ungefär 5 i morse så sov jag till 1 idag. det kände jag att jag behövde. but im still tired.

har varit på centersyd idag med fredde, brorsan och lillsis. det började med att vi skulle städa rummet jag och fredde, för att det såg ut som att någon släppt en bomb där, kläder everywere. så latfisen kom på att evelina kunde städa upp så fick hon skjuts till centersyd, som hon så gärna ville till. haha.. :)

på centersyd var vi i allafall och evelina fick handlat ett linne. nu har jag bara legat och tagit det lungt och funderat på mina vänner och mitt umgänge. ibland visar det sig verkligen vilka som är riktiga vänner och vilka som bara e smuts rakt igenom. tycker det är grymt synd... jag menar somliga förvånar ju inte en, men en del får mig att känna mig väldigt förvånad och chockad.

såhär ser jag ut idag ;







lite rockigt ;)

nu ska jag läsa lite bloggar tills victor och fredde hämtar mig. blir film ikväll igen...


Kommentarer
Postat av: Monika

De skärpet gilla jag.. :P Var har ni köpt det? :)

2009-12-23 @ 09:16:48
URL: http://monikasblogg.se
Postat av: Emma

tack :) det är min lillasyster faktiskt, haha. tror det är från hm!

2009-12-23 @ 15:18:30
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0