morning

morning people! hade lite bloggtorka igår, ber om ursäkt!

i lördes var vi hos victor och paula och spelade poker som jag bloggade om då. det var pappa gick hem med stora potten... eftersom jag tröttnade ganska snabbt så blev jag lekmamma åt benji. (min brorsson) ;)



benji




min teckning....





såhär såg utsikten från mitt fönster ut när jag kom hem, helt sjukt vad det snöade..

men nu lämnar vi lördagen. planen inför idag är att åka in till lund och prova lite andra klänningar på ichi där jag köpte min nyårsklänning i lördes. hittar jag någon annan så bytar jag helt enkelt, om inte så får jag väl behålla den jag köpt.

älskling skulle egentligen jobba idag, men han fick reda på att han skulle va ledig istället, förmodligen hela veckan skulle jag tro. så jag får flörta lite med honom och hålla tummarna för att han kör mig in till nova. :)

i eftermiddag står det träning på schemat och efter det har jag ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0