Mysdag

Har tillbringat dagen hemmifrån, därför jag inte bloggat något.

Började med att jag och fredde stack in till nova för att byta min klänning. No shit vad mycket bilar det var, trodde vi skulle slippa bilköer iochmed att vi åkte dit vid tolv tiden när folk jobbade, men nejdå.. vi fick köa både in och ut från nova. suck... men jag fick bytat klänningen iaf, men eftersom jag inte hade kvittot kvar så fick jag bara byta till samma klänning i en annan färg... men nu känns det faktiskt bättre :) i helsvart känner man sig smalare o finare ;)

på väg hem från nova visste vi inte vad vi skulle göra för att fördriva dagen.. så vi åkte till anette (freddes styvmamma) i landskrona och drack kaffe. (jag drack te) sen spelade vi buzz, därefter poker. sen blev vi hungriga, käkade lite och spelade en omgång poker till.

vem vann potten på 50 kr tror ni? jag såklart! haha..

nu är vi hemma hos brorsan och paula, kom precis. ska dricka vaniljte, cola zero och kolla skräckis. <3 hörs i morron! kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0