Nattbloggar - tankar

Ja.. klockan är ju över 00.00 nu så då räknas de som natt väl?

Ligger i min säng och tänker. fredde har redan somnat... men han lär väl vakna snart och gnälla på ljudet av mitt knappande på tangenterna. but i really hope he does'nt..

När jag ligger såhär för mig själv i tystnaden på kvällen, då går jag alldeles in i mig själv. förstår ni hur jag menar? jag tänker massor på mitt liv - var jag står nu och vad som kommer hända i framtiden. om mina drömmar, tankar, känslor och vad jag måste göra för att uppfylla dem. det finns så mycket jag vill. men som jag måste kämpa för... vilket jag är väldigt dåligt på för tillfället. och när tankarna har kommit dit... då vill jag inte drömma längre för då blir jag bara arg på mig själv som inte tar tag i saker och ting.

Människor gör personliga påhopp - kräker ur sig åsikter och förutfattade meningar om varför en person inte gör si eller så. tänkt på att det kanske ibland finns en anledning till att man inte gör precis som man ska göra? precis som alla säger och vill att man ska göra? ibland kan det finnas en anledning minsann, ta reda på den innan ni säger något förutfattat.. everything happens for a reason. right?

e ni som jag? filosoferar ni mycket?

nu ska jag kolla runt lite på mina "dagliga" bloggar som jag följer, sen stänger jag nog ner datorn och försöker sova.. förresten! ny städat, nyrenbäddat, ny-julpyntat rum och hela garderoben full med nytvättade kläder är en riiiktigt skön känsla. :)

natti natt...


Kommentarer
Postat av: Robin

Kunde inte sagt det bättre själv !

2009-12-10 @ 12:12:30
Postat av: Emma

:) kul att du kommenterar!

2009-12-10 @ 12:23:01
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0