Nu kryper jag ner..

Hemkommen från Robin's place för bara en liten stund sen. Ja, jag drog ju dit efter alla om och men. det var jag, bigsis, paula, jesper, danne, oskar och robin då såklart. satt mest och sneglade på tvn, snackade och vissa drack lite. chill fredagskväll, helt ok.

imorgon är det lördag och då ska vi hem till anette och dricka glögg. (pssst, varken jag eller fredde dricker glögg) men det ska bli mysigt haha! får väl ta några klunkar och hålla minen. nej jag skoja bara. men sen efter vi varit där får vi se vad kvällen har att bjuda på..



Såhär ser jag ut när jag inte är speciellt happy.
bilden är tagen tidigare ikväll innan jag hade bytat om. jag var verkligen inte glad at the moment... syns de eller?

nu kom fredde hem!
pussHAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0