NU

Nu har jag lovat alldeles för länge, så nu mina vänner ska jag berätta om min helg!


I fredes var det meningen att vi inte skulle göra någonting speciellt, men så kom jag plötsligt att tänka på att Andre (larsson) fyllde 20 och skulle ha lokalfest, och att han bjöd mig och lollo tidigare i veckan. Så jag ringde runt lite, och tillslut så blev det bestämt att jag, lollo, sanna, fredde och hans kusin skulle dit. dem planerna varade i ungefär 10 minuter sen bestämdes det att jag, sanna och lollo skulle gå själv.

åkte hem, gjorde vid mig så snabbt jag kunde.. sen hämtade sanna och lollo upp mig. förfestade hos sanna i furulund och fixade till det sista. (tjejer) ;) haha... sen dök nathalie pettersson också upp! hon skulle egentligen på en annan fest men vi lyckades övertala henne att följa med oss istället :) så runt nio tiden hämtade fredde och robban oss och körde oss till hofterup bya stuga...

kvällen var hur trevlig som helst till en början! skitkul att träffa folk man inte träffar sådär särskilt ofta... :) dock var det några dryga brudar som skulle starta ett onödigt bråk så att andre fick avsluta festen. är det inte typ det pinsammaste som finns... brudar som söker sig till bråk? som ska slåss bara för att det ska vara så? FULLA dessutom? mycket oatrakktivt enligt mig :)

efter många om och men kom jag hem typ halv fem på morgonen och då somnade jag gott ska ni veta...

lördag mådde jag som jag förtjänade! jag och älskling hade 1 års dag :) han kom till mig vid fyra tiden... meningen var att vi skulle fira oss men det blev fest hos bror och paula med utgång i lund (carlssons trädgård) istället! firandet tog vi på söndagen...

det var skoj på carlssons, längesen jag såg så mycket folk på något uteställe i lund... helt smockfullt med människor! and that's the way i like it! kul att träffa nya människor :) även denna kväll mötte jag på sanna, lollo och nattalie som också var där :) denna natt sov jag och fredde hemma hos robin... (som jag bloggade om)

söndagen gick jag och fredde ut och åt 2-rätters och firade vårt år tillsammans. det var mysigt :)


idag är det onsdag och jag är hemma själv i freddes stora hus! (om man inte räknar med djuren då) kallt är här också.. skulle elda innan men pga all fukt i natt så är veden fuktig vilket innebär att den inte brinner...


BILDREGN ;




nathalie och sanna :) fint utklädd natha var som egentligen skulle på maskerad!




robin...




min louise (och halva joel :)) tog inga fler bilder den kvällen, blev lite för mycket att dricka så det var väl tur det..




lördag ; sis och dannie hemma hos bror & paula!




dannie och fredde på carlssons :)




:)




en bror och en full pojkvän (bild tagen från miloo.se)




denna bilden på mig blev totally fucked up, men min louise är alltid lika fin så jag la upp den ändå :)


nu ska jag värma mig!





Kommentarer
Postat av: Frida

hej hej, allt bra med dig.? :)

2009-12-02 @ 12:36:44
URL: http://fridafranzen.webblogg.se/
Postat av: Madde

Kika in dagens stilinspiration på min blogg och svara mer än gärna på frågan i inlägget! Jag är nyfiken på vad just DU tycker!

2009-12-02 @ 14:23:57
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0