Nyår

Hej bloggen!

Sitter hemma och tar det lungt och vilar huvudet. det behöver man göra ibland minsann. sitter och funderar lite över nyår... längtar en gnutta faktiskt. ska bli kul att träffa vännerna och äta gott och umgås! behöver ju inte vara "supfest" alltid längre när man är vuxna... det blir alltid vad man gör det till! vi blir nog en 14st eller något sånt tror jag. :) alldeles lagom!

idag har jag och älskling varit i asmundtorp och hämtat pengar utav jimmy. han ska också fira nyår med oss i kävlinge nämligen. :) efter det hämtade vi freddes körkort i landskrona och sen körde vi till lödde och mötte upp dannie och bigsis för att lämna pengarna till dem. (dannie är värdinna och har anordnat festen) när vi gjort det behövde jag in en sväng på centan för att köpa ny ögonbrynspenna och en handkräm! fick tag på en bra en så nu händerna mjuka o sköna igen.. :) lätt att man blir torr om kroppen under denna årstid!

från det ena till det andra så klippe jag mig själv igår, haha. var nere på "peter klippare" igår och skulle beställa en tid, tänkte att "jag är då minsann ute i tid!" 4 dagar innan nyår. men gud så fel jag hade! min frisör jaga som hon heter, var upptagen hela veckan ut... suck tänkte jag och fick tacka nä till att bli klippt av någon annan... enda sedan jag började klippa mig hos frisör har hon klippt mig och jag vågar då minsann inte byta. ;)

men alltid när hon har klippt mig så har jag studerat henne och tittat hur hon gör. (man har ju ändå ingenting annat för sig när man sitter där?) så jag fick för mig att försöka klippa mig själv. och inte bara topparna utan klippa upp det! och det blev faktiskt helt okej. känns bra iallafall. :)

nu blev det mycket på en gång känner jag! får uppdatera oftare istället... nu ska jag fortsätta göra ingenting! puss på er!


Kommentarer
Postat av: Natalie

sötefis!

2009-12-29 @ 21:22:57
Postat av: Elise

åh det är läskigt att klippa sig själv. gjorde alltid det innan, tills två stycken jag känner blev frisörer :P

2009-12-29 @ 23:56:37
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Emma

Natalie : tack :) skriv första bokstaven i ditt efternamn efter ditt namn så jag vet vilken natta du är haha ;) annars får ni skriva NATTI. NATTIS och NATHA :) puss på dig :*

2009-12-30 @ 11:48:40
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0