nyår

Sitter och funderar på nyårsafton. längtar en gnutta till de nya året ska firas in! meningen var att jag skulle förlänga håret nu efter jul men jag hoppar det ett tag till. synd annars hade man ju varit extra fin på nyår ;) har iallafall precis klickat hem en liten rolig sak i allafall som jag ska pröva! så får vi se om det syns resultat eller inte, berättar mer om det sen när det kommer. :)

pratade med älskling för en stund sen, blir nog övertid för han idag. tråkigt, eftersom vi skulle ut och titta på nyårskläder annars...









jag är uuuuttråkad!

vad tycker ni om en "års-sammanfattning"? en sådan jag skrev förra året? om det är någon som läste då som läser nu vill säga som vet hur jag menar. ett väldigt långt inlägg där jag sammanfattar hur mitt år varit :)

PUSS SÅLÄNGE

Kommentarer
Postat av: Nattiis :D

vad händer på nyår emma :) ?

2009-12-18 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0