Snö

Klockan är 14.12 när jag börjar skriva detta och jag har fortfarande inte gjort någonting vettigt av denna dagen. det snöar ute, mysigt men riktigt tråkigt att det inte lägger sig utan blir mest vatten och slabb av det. då kan det lika gärna regna tycker jag.

well, vad ska man göra idag? träna? like always. eller så skippar man träningen och hittar på något kul istället? jag behöver göra något kul. mitt humör is down at the bottom så det hade lönat sig med ett gott skratt faktiskt.

äsh, vi får se vad som händer. ttyl...

Kommentarer
Postat av: sebastian

haha, ojdå! tråkigt att den inte ligger kvar ;) här snöar det för fullt och vi har typ 2 decimeter nu :P lite mer kanske :)!

2009-12-15 @ 17:58:08
URL: http://sebastianpantin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0