sovdags

Just hemkommen. inga valpisar ännu tror jag, voffisen sover ju i mammas sovrum så i don't have a clue.

Dagen i en snabb redovisning;

* Centersyd med älskling, letade nyårsklänning men åkte hem utan någonting, fanns bara skit.
* Varit hos paula och victor och tittat på film.
* Kört till saxtorp (eller åkt i mitt fall) och träffat freddes kompis johan och hans tjej en stund.

NU; victor och fredde är ute och fjantar med bilen. ni vet sån där guything att köra runt och dra i handbromsen och kasa every single day under snöperioderna. what a pleasure säger jag bara. ;) jag ville inte följa med så jag blev avsläppt hemma och nu ska det sovas!

Så, nu har ni fått min dag i en förkortad version. nu ska jag sova och i morgon ska jag till nova och fortsätta mitt letande... planer inför kvällen? inga alls. alla människor är så tråkiga i dessa tider känns de som...

Nighty night :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0