VALPAR?

godmorgon mina vänner!

Blev väckt för en halvtimme sen av att mamma ville ha company då det verkar som att vår lille hund toffie snart ska valpa.. hon vill liksom inte resa sig från sin "plats" och inte heller dricka eller äta. det är beräknat till idag men vi trodde hon skulle gå längre... wee'll see, får hon idag så får hon det och då får ni bilder sen! ;)




vilken smalis va ;)

nu ska jag kolla på ph avsnittet från igår som jag missade, IGEN! ska bli spännande... läste att någon hade skrivit "fuck you rami" på facebook så jag har ju mina aningar om vad som hände...

hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: natalie

aww valpisar!!!

2009-12-18 @ 13:10:44
Postat av: Elise

åhh jag vill ha :D

2009-12-18 @ 18:44:52
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0