Victoria secret

Såg ni det? isåfall vad tyckte ni om tjejerna? några av dem hetaste tjejerna jag sett gick på den där catwalken... och underkläderna! sjukt fräna. :) men med dom kropparna klär väl allt en... (okej några kilo till kunde dem haft) ;)

sitter hemma hos min bror. vi har spelat poker... eller ja dem spelar fortfarande. jag lämnade spelet lagom innan victoria secret show började... och när det tog slut placerade jag gumpen här!

men till en annan VIKTIGARE SAK; vår hund, toffie är på djursjukhuset i lund. :( hon blev tydligen sjuk nu ikväll och började skaka och kunde knappt gå. också med 5 tvåveckorsvalpar där hemma. NOT good. så nu är dem inne med henne och valparna fick ju såklart följa med. när mami ringde in sa dem någonting om att det kunde vara kalkbrist i och med att 5 valpar diar konstant. nu väntar dem på provsvaren... hoppas innerligt att det inte är någonting allvarligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0