Zzz...

fortfarande kvar hemma hos brorsan.

kollade "grace" förut, en film om en väldigt psykiskt sjuk mamma som föder ett barn som endast kan överleva på....blod? den var riktigt störd och sjuk. se inte den om ni har fobi mot filmer som handlar om barn och störda saker. extremt dåligt slut hade den med.




nu är klockan vääääldigt mycket. jag vill hem och sova men dem har startat en annan film, "orphan". vill också se den men inte idag, vet att jag bara hade somnat om jag lagt mig och kollade. och att somna hemma hos någon annan, när man vet att man ska upp sen och ut i kylan det är hemskt... och det är HEMSKT att väcka mig när man ska hem vill jag lova. mitt temprament är inte på topp då om man säger så...

hoppas vi ska hem snart iallafall. det kommer en dag i morgon också och jag vill inte sova bort hela. natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0