14 Juli

Får väl köra en uppdatering känner jag.. har ingenting annat för mig så..

har tröttnat på bloggen känns det som. känns som att det finns tusentals bloggare, blogg hit & blogg dit.. like someone is reading mine? tror inte det, med tanke på alla kändisbloggare just nu.. känns ju meningslöst att blogga om ingen läser..

idag har jag haft körlektion. det gick helt okej faktiskt, bättre än förra gången.. backade lite runt hörn och så idag, så om jag fixar det bra nästa gång så kryper vi vidare! låter bra :)

just nu befinner jag mig hos älskling, ute på vishan... (skämt åsido) han är iväg med jimmy och fixar en grej, så jag har suttit här och latat mig och väntat.. men dem dyker väl upp snart, och då åker vi ner i byn och träffar daniel och natta :) får se vad kvällen bjuder på...

imorgon åker vi hem till kävlinge igen. träning och lite sånt.. körlektioner på torsdag båda två, sen förmodligen lödde på kvällen... sen bär det av hit igen och då stannar vi i en vecka :) min styvpappas barn kommer på besök från dalarna, så vi blir fullt hus... känns som jag och fredde kan dra oss tillbaka lite då, har ju trots allt hans hem att vara i oxå :)

annars? snart börjar skolan igen. haha, eller snart o snart. om en månad ungefär. ångest, vill verkligen inte gå i skolan. vill ha mina betyg och min utbildning, men helst hade jag jobbat direkt.. synd det är så svårt idag det där med jobb, annars hade jag inte gått i skolan en sekund till.


nä, nu tycker jag vi kan få såntdär mega soligt väder igen! vill sola och bada :)
hejsålänge!

FÖRRESTEN... besök den här sidan : http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=23596
faktiskt skitbra, samla poäng och byta in mot märkesgrejor & andra saker. väskor, underkläder, smycken, ipods, PRESENTKORT och massa annat. finns många såna sidor som aldrig funkar, men denna gör faktiskt :) har varit medlem två dagar & har redan 2000 poäng, vilket innebär ett presentkort på tex. gina tricot, om jag vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0