8 Juli

ush vad tiden går fort... redan juli?

aja, här sitter jag och morgonbloggar medans älskling sitter där nere myser framför tvn... ska nog äta frukost snart och städa upp lite på hans rum eftersom det kommer några och kollar på huset i morgon. men men, idag åker vi iallafall hem till mig... fast först har fredde körlektion klockan 13, och jag har dubbellektion kl 15.30.. så i princip är dagen slut redan när vi är färdiga med det. blir nog lite träning ikväll, hoppas jag på iallafall! sjukt längesen nu...

i helgen är det landskrona karnevalen. någon som ska dit? någon som vet vilka artister som kommer att uppträda och när? vi vet inte ännu om vi ska dit, har inte bestämt oss.. får se hur vi gör... :)

igår var vi hemma hos freddes pappa och kollade på hans nya hus :) sen var vi bara hemma och tittade på "vi hade iallafall tur med vädret igen" hur lungt och skönt som helst... :)

nu ska jag äta. jag är vrålhungrig.

Love / E


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ska dit med Linus & några till :D Kanske råkar stötta på varandra :D

2009-07-08 @ 10:04:34
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

svar till carro : kanske vi gör :)

2009-07-08 @ 13:18:34
Postat av: natha

Timbaktu ska dit & darin har jag för mig ;P sen sånna gamlingar ;P

2009-07-08 @ 15:29:19
Postat av: Anonym

Timbaktu ska dit & darin har jag för mig ;P sen sånna gamlingar ;P

2009-07-08 @ 15:29:36
Postat av: Emma

Haha! okej :) inga av mina idoler då alltså :) ska ni se timbak eller?

2009-07-08 @ 18:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0