13 Juni

är det inte alldeles ljuvligt att vakna upp till smattrandet mot rutan, titta ut och se att allt är mörkt och grått, blåsigt och nerdränkt i vatten? svar NEJ, det är det inte! så tråkigt är det :( det kan verkligen förstöra en hel dag detta satans vädret. men något som glädjer mig lite är att jag iallafall jobbar hälften av dagen.

MEN, sen så ska jag sitta och vänta på min buss i EN & en halv timme när jag har slutat.. tack så mycket skånetrafiken säger jag bara... in med fler bussar!

igår blev en riktigt dryg kväll. till sist (eftersom vi inte hade något speciellt att göra) så bestämde vi oss för att spela poker. det var jag, fredde, victor, paula, danne och elin som spelade. och jeppe kollade på. 40 kr insats per/pers körde vi... vid halv tolv tiden var det bara jag och paula kvar i spelet (lite lustigt, brudarna kvar haha) och det blev fram och tillbaka spelande i stort sett till klockan var två. och då åkte jag ut på ett jäkla högstakort, det var lite surt. men så e det :)




efter det åkte vi hem med danne, och när vi kom hem gick vi och la oss direkt. jag hade sovit med mina linser natten innan, hemma hos fredde, för att jag hade glömt linsbehållaren, så när jag tog ut linserna igår kändes det som att gruskorn skrapade mot ögonhinnan varje gång jag blinkade.. :( aj! så jag kände att det var inte ens lönt att vara vaken, bara jobbigt. men idag är det över iallafall :) men jag tror fortfarande att min bigsis har smittat mig med ögoninflammation. suck!

nä nu ska jag äta frukost hade jag tänkt, sen ska jag sminka mig... sen ska jag bege mig! hörs senare idag, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0