15 Juni

första körlektionen idag och det gick hur bra som helst. körde bara i 1an och 2an och övade start och stopp, kolla speglar och hålla koll på blinkers osv.. det är fan en konst att köra bil, tycker jag änsålänge iallafall :) kändes dock konstigt, en helt ny människa att träffa tre gånger i veckan. kände mig lite trängd, supergillade inte riktigt min körlärare... men jag får bita ihop! nya tag i morron :)

när jag kom hem åt jag och älskling, kycklingkebab för honom och så gjorde jag en kycklingsallad till mig... sen blev jag rastlös så jag bakade cupcakes, eftersom jörgens syster & hennes familj kommer på besök idag :) eller rättare sagt dom är på väg in genom dörren just nu! så vi får hoppas att dom gillar dem :)



nu är fredde i lund och kör, han kommer nog hem om en stund... då blir det en runda till gymmet. sen ikväll lite plugg i "vägvisaren" som jag fick lite hemläxa i tills i morgon, haha..

from one thing to another, det är midsommar på fredag och jag har verkligen ingen aning om vad vi ska hitta på för nåt. vad händer? blir väl fest någonstans antar jag men vart vet jag inte. några förslag?


nu ska jag logga ut. you'll hear from me later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0