18 juni

igår bloggade inte jag en enda gång. kände inte för det helt enkelt!

klockan är nu 07.55 och regnet bara öser ner. fan! klockan 10.45 har jag körlektion, sen skulle jag och älskling åka in till malmö och kolla på en speciell tröja till mig... blir ju inte alls samma sak i detta pissvädret. :(

imorgon är det midsommar! hoppas inte vädret kommer se ut såhär då... då blir jag fan deprimerad. vi vet fortfarande inte vad vi ska göra, det var snack om att käka på olika håll sen festa hos sebbe kanske utgång, men alla verkar ju inte vara på och då är det inte kul... så vi får se hur vi gör!

beställde foton igår från fuji att fylla på mitt fotoalbum med. jag beställde 1000 så jag har några gånger kvar! (har 3500 bilder)

nu ska jag äta frukost och göra vid mig. har inte sminkat mig på tre dagar pga ögoninflammationen så det ska bli skönt att få på lite smink... tjao!




sötbebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0