7th june

redan söndag! och jag har varit dålig på att uppdatera känner jag.

i fredes var vi på fest hos freddes kusin i landskrona.. det var helt okej. lite synd bara att folk ska vända och vrida på allt som sägs. vissa saker kan inte passera vissa munnar utan att det låter helt annorlunda. but i don't blame them, dom växer också upp en dag...

igår var vi hos paula & victor på dagen :) köpte tigerräkor och gjorde frityrsmet, friterade och hade oss, käkade det tillsammans med ris och sötsur sås, det var gott som tusan :)

sen gick vi ner och kollade på "teatern" som dem håller nere vid ån nu på sommaren, såg till pausen sen gick vi hem igen för paula frös... så vi ska nog faktiskt ner idag och se färdigt hela. den var rätt underhållande :) och vår vaktmästare på skolan var med så det var kul o se på.. haha.

annars? igår kväll var vi hemma hos robin. det var jag, fredde, robin, elionor och jonot. hur trevligt som helst :) var hemma i natt nångång, somnade direkt när jag kom hem typ. krängde lite popcorn först bara ;)

nu har vi precis ätit frukost. ska hoppa in i duschen nu.  skola imorgon sen till vipan och kolla på studenterna som springer ut... det blir en fullspäckad dag :)

have a nice day





Kommentarer
Postat av: Emilia

onödigt att skriva "folk " du menar mig så våga skriva mitt namn i fortsättningen (:

2009-06-08 @ 11:54:48
Postat av: Emma

klart jag menar dig, och klart jag vågar skriva dig, men för att inte vara fullt så elak mot dig och skriva ut ditt namn så struntade jag i det :) hihi

2009-06-08 @ 13:31:36
Postat av: Emilia

du vågade iaf erkänna det ;) men inte att du sa att Jonas inte ville ha mig där vilket var helt tvärtom , visst emma ? (:

2009-06-09 @ 07:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0