d day

godmorgon sverige

inatt/gårkväll kl 23.15 kom oliver till världen :) så nu är man stora syster igen! fast det är ju en speciell känsla, jag var sju år gammal när jag blev stora syster första gången, och då var det dessutom en flicka, så det är ju en helt annan grej nu :)

sitter i skolan för tillfället, gick hit i morse för att tömma mitt skåp och nu är det gjort... egentligen ska vi ettor spela brännboll/fotboll och sånt tråkigt hela dagen, men det tänker inte jag vara med på för vi ska in till sjukhuset istället :) skåpet är tömt iallafall, trodde jag skulle hitta fler böcker än vad jag gjorde... fattades 3 böcker, så det dimper väl ner en rejäl räkning sen.... så JÄKLA bull.

imorgon är sista dagen, ska hit och kolla på någon motorshow och samlas sen är det finally sommarlov! riktigt skönt. även om sommarlovet detta året inte kommer vara så avslappnande faktiskt, eftersom jag ska ha 3 körlektioner varje vecka, samt plugg OCH jobb... var ju bk i går och skrev kontraktet. ska börja jobba i helgen. blir ett pass på lördag och ett på söndag....

& imorgon är det handledar kurs. i 4 timmar! så resten av min vecka känns ganska planerad redan.... och det är inga roliga planer...

vad händer på midsommar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0