då var det fredag igen...

sitter hemma hos älskling i asmundtorp. riktigt tråkigt väder är det också, läste igår att det skulle vara sånt här pissväder enda fram tills tisdag, och kanske längre. hallå? det är juni månad, det ska vara sol!

igår var vi på handledarkursen och vet ni? jag överlevde faktiskt. det var inte så jobbigt som jag trodde, det gick faktiskt ganska snabbt... han pratade liksom med sån inlevelse, att man koncentrerade sig på honom hela tiden... och man lärde sig faktiskt en del som kan vara bra att ha med sig nu när vi börjar övningsköra på måndag. :)

efter det åkte vi till asmundtorp. meningen var att vi skulle träffa jimmy och dem, men vi struntade i det och hyrde film på hemmakväll i stan istället. "gomorra" jag tyckte den verka skitkass, somnade efter en fjärdedel ungefär...

så att så såg min kväll ut igår. fredag idag, nya tag. vad händer ikväll? :)

funderar på en ny design by the way, denna börjar bli så mörk och tråkig. eller?



see you later, love!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är en väldigt snygg blogg du har Emma =)



Hoppas allt är bra, Had fint!

2009-06-12 @ 10:42:53
URL: http://martinmitthjarta.blogg.se/
Postat av: Emma

din var ju ännu finare! :)



tack, detsamma :)

2009-06-12 @ 12:47:32
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Emma

hej :) tack så mycket, men din var ju ännu finare!



detsamma du :)

2009-06-12 @ 12:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0