....

nu har vi varit och skrivit in oss på körskolan, man hinner inte mer än sluta skolan så börjar övningskörningen tre gånger i veckan, men ska det gå så ska det gå undan! minsann :)

sen körde vi ner om för att kolla på vipan balen, sån tur man hade! lollo och björn åkte i bilen framför oss, så vi bara följde efter för o se när dom hoppade av :) lyckades ju då alltså komma in på spåret där alla studenter skulle hoppa av sina bilar och gå fint fram och bli fotade, riktigt pinsamt när alla kollade på oss... hahaha... men jag fick se henne iallafall :) och mygod så fin hon var! gissa om jag ska ringa henne imorgon och tjata mig till dom bilderna på henne du :)

det är nästan så man ångrar att man går i skola i kävlinge, får inte uppleva det här alls på samma sätt... ingen direkt bal och ingen student som känns likadant.. ush nej, inte alls samma upplevelse.. synd som fan...

nu är min älskling och tränar och jag hoppade som vanligt. får fan bli en långpromenad...

nu ska jag kila, byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0