.....

känns som att jag har absolut ingenting att skriva om. inte ens en rubrik kommer jag på.
har ingen ork eller lust i heller, men för att inte vara elak mot dem som läser så offrar jag mig
för några meningar iallafall. snällt va?

idag har jag tränat. sprang på crosstrainern sen gick jag hem.
sen har vi i princip gjort ingenting mer än att jag och elin har bakat kokostoppar och
en jätteful jordgubbstårta som inte blev alls så fin som den skulle.
nu undrar ni säkert om jag äter all denna mat och kakor jag gör?
jag tycker det är kul att laga mat och att baka men nej, jag äter inte allt :)
jag bjuder det på min familj såklart!








nu ska jag duscha sen ska jag krypa ner.
nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0