fick ställa in...

ringde för en stund sen och ställde in min körlektion idag. ser ju förfan knappt någonting... blir så irriterad, varför ska just jag få ögoninflammation?! jag ser ut som ett rent helvete. helt röda glansiga ögon... kliar gör det också :(

får försöka gå utan smink i några dagar och se vad som händer, sen får jag köpa ny mascara så jag inte smittar mig själv igen. funkar inte den planen får jag väl gå till fabror doktor..

samtidigt som jag har konstigt ont i min högerfot. precis som någon inflammation eller nåt, gör jätteont att gå på den...

och EN sista störig sak... var är sommaren?! det är snart juli för tusan, och vi har inte ens bad väder än? det kommer ju vara sensommar innan sommaren ens har börjat...... jag vill ha sooooool!




nu ska jag äta frukost hade jag tänkt. tjao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0