hemma igen!

nu är jag hemma igen :)

började 12, slutade kvart i fyra. gick bort till mcdonalds för elin, jeppe, danne och fredde var där och åt. eftersom jag inte ätit gick jag in och köpte en sallad på maxi, sen åkte vi hem..

det har gått bra idag. lärt mig några hamburgare och tagit nån kunder i kassan. det kommer nog flyta på hur bra som helst :) ser svårt ut men egentligen är det inte så svårt att lära sig om man koncentrerar sig. så nu ringer dem väl nu i veckan och berättar hur mitt schema kommer se ut!
 
hmm.... nåt mer? ja juste! imorgon är min första körlektion :) i lund kl 10.00. nervös som tusan men det ska bli kul :) första lektionen handlar ju mest om dragläge och om att kunna hantera kopplingen.. sen har jag körlektion på tisdag också, och på torsdag.. så det blir några st i veckan :) älskling har också sin första imorron, fast lite senare på dan.. vid fyra tiden. fast för honom går det säkert skitbra, han e ju redan duktig :)

nä nu ska jag upp och kolla på lite tv & myspysa lite med min babe, kolla på gossipgirl klockan 19.00 sen ska jag försöka övertala fredde till en långpromenad :) får väl se hur det går!

hejsålänge :)




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0