i know you're interested...

and I know you're reading ;)


idag har jag huvudvärk. så det blir ingen skola, vi skulle nog ändå bara göra nåt "kul" idag så jag hoppar det... men ändå kunde jag inte sova alls länge tyvärr... sitter här och tittar lite på tv med bigsis som ligger i soffan o vilar, så konstigt det känns nu att hon BOR här igen... men det är väl kul samtidigt :)

vilket väder det var igår. helt otroligt. give me more of that please!

igår låg vi vakna jättelänge och kollade på film... pursuit of happiness, jag hade faktiskt inte sett den, det trodde jag! fast vi såg inte slutet det får vi se idag..... somnade inte förrän halv två eller nåt sånt....

jahapp. vet ni vad jag tycker? att alla som läser min blogg kan slänga in en kommentar med sitt namn.. det är faktiskt inte så svårt, Om.... man vågar stå för att man läser då alltså ;)

puss!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag brukar faktiskt läsa din blogg ibland ;)

2009-06-01 @ 11:35:24
URL: http://maalinakesson.blogg.se/
Postat av: Caroline

JAG LÄSER! Men det vet du nog redan :P haha.



Idag är det sån väder, Emma!

& jag älskar dig också :)

2009-06-01 @ 12:09:30
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

svar till carro : Klart, jag räknar med dig carro, min trogne läsare ;) ja, det är riktigt fint väder ute idag..... det får jag nog hålla med om ;) men passa på att sola idag för på onsdag blir det mindre bra väder!





svar till malin : jasså :) vad kul. visste inte att du hade blogg. men nu kan jag snoKa på dig också :)

2009-06-01 @ 15:51:59
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Louise

Läst! ;)

2009-06-03 @ 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0