I'm back people!

och klockan är nu 01.18 när jag börjar skriva detta inlägg. har bäddat ner mig i sängen, with my sisters laptop... (and i hope that she is not reading this right now) för då kommer hon nog förmodligen döda mig. mysigt är det iallafall, har frysit i stort sett hela kvällen så en varm säng och en dator samt en tv..... kan det bli bättre? :)

jadu... var ska man börja? dagen har varit lååång. robin hämtade mig och fredde vid fyra tiden idag. vi åkte och köpte blommor, sen hämtade vi upp jonot och dadde på klostergården. åkte till vipan, kollade på ellinor och lollo när de sprang ut :) jättefina var dem båda två, som jag längtar av att titta på alla, så jäkla kul det ser ut och så lyckliga alla är... riktig glädje dessa studenter sprider alltså... men det tro fan det :)

anyway, när vi hejat på dem och överöst dem med grattis och blommor osv, åkte vi in till malmö... mötte upp elin, jeppe, victor och paula vid statoil sen åkte vi hem till elionor för att invänta hennes hemkomst. och hon kom hem, och full och glad var hon, så det ska va!

minglade lite och drack champange sen åt vi. sen resten av tiden satt vi nog mest och prata. åkte därifrån vid halv elva(?) tiden, sen åkte vi runt i lund lite. och nu är jag äntligen hemma i lilla kävlinge igen, nöjd, glad och trött ;) fredde och robin hämtade upp brodern min för dom skulle ut och köra lite så jag tänkte att det var lika bra att jag åkte hem...

så det var väl min dag i det stora hela...

har jag något mer att berätta? inte direkt faktiskt... mer än att jag tänkte försöka sova snart. och i morgon är det skola men jag får se om jag orkar gå upp. om inte så blir det en ledig dag till för min del, sen har jag bara onsdagen i skolan sen på torsdag fucking slutar vi! så satans skönt det ska bli :) och juste, nu när jag tänker efter ska jag ju faktiskt till lödde i morgon och skriva kontrakt på bk... så att så blev det med den lediga dagen! ;)

nä nu ska jag dra mig. känner att detta blev lite långt. nighty night!

sometimes i wonder how things would be if they did'nt end up like they did.




never walk out on me.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Texten på pappret är från en av brittans låtar :p & den är faktiskt sjukt bra :P

2009-06-09 @ 10:34:10
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Caroline

Texten på pappret är från en av brittans låtar :p & den är faktiskt sjukt bra :P

2009-06-09 @ 10:34:43
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se
Postat av: Emma

ja för det är det :D

2009-06-09 @ 11:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0