jävla skitväder

kom hem från asmundtorp för en stund sen... glömde helt bort för ett ögonblick att kävlinge inte hade stadsbussar... eller nåt. haha, nä jag skoja bara, men jag tänkte inte alls på att vi skulle gå i detta hemska väder från stationen. äckligt var det iallafall, blött och slibbigt. jag verkligen HATAR regn.... men jag överlevde det också.

meningen var att vi skulle träna nu halv fyra, men victor ringde och sa att han inte orkade ta sig till träningen i detta väder. och vi instämde... rena rama mardrömmen att gå ut igen.

riktigt uttråkad är jag, hungrig också... känner mig allmänt gnällig... ska gå och fixa nåt att äta nu hade jag tänkt...




härlig bild från häromdagen när jag fjantade mig lite. ser ut som en fisk, haha.
eller som kissie! välj själv :)


puss!


Kommentarer
Postat av: Bella

Hej du! Tack så mkt! Den texten gjorde vi i photoshop sen har vi lagt in den i stilmallen. Men exakt hur vet jag inte. Det är Lotti som hjälpt mig med det. Ha en bra helg! //Izza

2009-06-12 @ 15:41:50
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej :) Tack så mycket. detsamma du!

2009-06-12 @ 20:31:18
Postat av: pernilla stadler

hahaa kissie om jag får välja :$

2009-06-16 @ 23:24:44
URL: http://babyfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0