jobb

idag var första dagen på jobbet! det gick hur bra som helst, fick göra lite olika saker, det känns helt okej, kommer nog gå rätt snabbt att lära sig om man lyssnar... och är lättlärd som jag ;) så synd bara att så många ska sluta? tråkigt ju att komma till ett nytt arbete med trevliga människor ska dom sluta? man kan ju nästan undra varför så många ska sluta ;) haha.. men jag kan tänka mig att en hamburgerrestaurang inte är så speciellt kul efter en tid.

men nog om det, det blir mer jobb i morgon så det kan vi ta då.

vad händer ikväll? jag är sugen på att hitta på någonting. träffa folk. vi får se hur det slutar...

har iallafall precis ätit, lax & sallad med aioli.. det behövde min mage! också gjorde jag kebabrulle till älskling :) något nytt!

nu ska jag göra något med mitt hår tänkte jag, för det ser förskräckligt ut.

tjao sålänge! / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0