lite i förväg är aldrig fel!

vad har jag gjort sen vi "hördes" för några timmar sen?


JO, jag och älsklings fredrik har varit ute och gått en timme i det halvfina vädret. sen när vi kom hem var min familj lite hungrig eftersom gästerna varit här ganska länge... så jag lagade lite midsommar mat i förskott :) tog sin tid men jag tycker om att laga mat till andra och att lära mig nya saker :) (även om detta kanske inte var något nytt)

nu ska jag och fredde gå in på körskolans hemsida och testa och göra ett prov och se hur det fungerar :) sen ska jag hoppa in i duschen sen blir det sängen... för imorgon är det ju körlektion igen....



såhär nice blev det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0