också var det onsdag...

och regnet har faktiskt inte kommit än (?) men vädret ser ju ändå riktigt deprimerande ut.

igår blev ingen rolig dag. kände mig nere, irriterad, gnällig, mens-värkig, ja resten kan ni nog räkna ut själv. det blev ingen träning och det blev inte att vi hittade på något kul i det fina vädret. vi var hemma hela dagen helt enkelt. förutom en runda till kolonin med dem andra men jag blev rastlös så vi gick hem igen. sen gick älskling & fiska och var inte hemma förrän halv elva.

sen ringde jonas och berättade att vi var bjudna på hans fest på fredag. så på fredag blir det krök... trevligt! ;)

nu sitter jag här och äter mina havrefras som jag gör varje morgon... funderar på att gå och göra vid mig snart sen ska jag bege mig till skolan. och efter skolan ska jag till lund med älskling och köpa en keps till honom......


ja?
saarvi

Kommentarer
Postat av: Caroline

Saarvi :P haha.

2009-06-03 @ 13:27:28
URL: http://PimPiina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0