party

hostade blod i morse. då insåg jag att jag kanske inte borde gå till skolan.

gick upp och sjukanmälde mig sen var jag inte trött längre. drack en kopp te och lenade halsen, sen hamnade jag här. och nu sitter jag här... och gör vadå? absolut ingenting ungefär. installerat webcamen har jag precis gjort. den kan vara bra att ha när min kamera ligger hemma hos sebbe......

känns som att jag har tusen saker och fixa idag. måste fixa någon som kan hämta oss i landskrona inatt. någon som är sugen? sen måste jag fixa nåt att dricka, och fast jag har köpt en massa klänningar på sistone så känns det just nu som att ingen av dom är snygg. så det blir ingen avancerad klädsel för min del ikväll kan jag säga. jag orkar inte.

tror min syster hänger på ikväll också, det blir kul :) och sen ska jag få träffa natha också. det var längesen nu (:  gillar den tjejen, NÅGON som har båda fötterna på jorden ;)

sen ringde dom från bk igår också by the way! ska dit på tisdag och skriva kontrakt. :)


Kommentarer
Postat av: Natha

hihi, tack för igår ! jätte kul var det att träffa din syster med (: hälsa henne .

Puss ha det bra !

2009-06-06 @ 19:45:46
Postat av: Emma

Hej gumman! tack själv :) ja det ska jag göra. vi får ses snart igen, puss på dig!

2009-06-06 @ 23:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0