sommarlov!

de ni, nu har jag sommarlov :) och skönt ska det bli att slippa behöva ställa alarmet varje kväll innan man lägger sig, och ha massa saker att tänka på hela tiden... nu kan man planera in nästan vad man vill, utan att behöva tänka på skolan överhuvudtaget. fast.... det blir ju en ny sak att tänka på. kör-SKOLAN. men det ska jag fixa :) ska plugga stenhårt nu i sommar, och även jobba på burger king ca två dagar i veckan skulle jag tro...

och resten av dagarna vill jag sola, bada och hitta på roliga saker.. så nu kan det soliga och fina vädret
titta fram tycker jag! vi behöver sommar nu för tusan, vi är inne i mitten på juni ju och det är midsommar nästa helg :)

men men, nog om det. kom hem från skolan för ett tag sen, så jag och älskling fixade lite lunch.
havregrynsgröt till mig & pasta carbonara till honom... :) så nu är man mätt och belåten...

blir nog träning vid halv två tiden sen handledarkursen. men det visste ni ju redan ;)


puss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0