sun sun sun!

härliga sol, tack för att du finns.....

nu sitter vi här och väntar på att pappa ska ringa, så att vi kan åka in till lund... brorsan ska också med. så ska vi möta upp freddes mamma och styvpappa där inne är det tänkt. så får vi se hur det går med inskrivningen... får hoppas där är platser till oss :)

efter det ska vi nog till naitisport & köpa proteinpulver till älskling, för presentkortet jag fick på träningen för att jag värvade fredde för några månader sen... så nu äntligen har jag fått det!  men jag lovade fredde det förut, så nu är det hans... funderade på att köpa en boxningssäck eftersom jag kanske ska börja med fredde på kickboxen igen efter sommaren.. men vi får se hur det blir med det :)
 
och efter det...... så blir det nog en sväng förbi af-borgen och kolla på vipan studenterna som har bal idag :) tycker det är kul att titta på, alla ser skitfina ut i sina fina klänningar, håruppsättningar.... och ja, kostymer! ;)

blir nog en uppdatering till ikväll om jag orkar.... :)


the outfit for 2 day





cute


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0