sunshine!

solen lyser faktiskt lite in genom fönstren idag :) och det gör ju en på mycket bättre humör... om man bortser från att jag ska jobba... det är ju lite tråkigt.

godmorgon förresten! steg upp för en stund sen, vaknade tio minuter innan klockan ringde. kunde inte öppna mina ögon.. dom svider och kliar, och är alldeles röda... ögoninflammation, jippie!

igår var vi hemma hos robin. alla drack lite och hade det trevligt. sen dog det ut lite, på grund av att vi inte hade någon kortlek att spela med och för att det kom upp några onödiga diskussioner... sen vid två gick vi och hämta victors hundar, sen gick vi ner till stationen (robins hund var också med) så satt vi där ett tag och pratade sen vid kvart i tre kände jag att det var ganska meningslöst så jag och fredde gick hem..

måste bara säga en sak. finns det något mer som stör än när någon vill att man ska göra och tycka precis som dem? jag har min åsikt, du har din åsikt och den har sin åsikt. jag VILL inte tycka som du bara för att du tycker något är barnsligt eller inte. man kan inte bestämma vad andra ska tycka och göra för då slutar det inte bra.

nu ska jag göra vid mig hade jag tänkt (ser för övrigt ut som en pudel i håret, vilket jag ska behöva gå med till mitt nya jobb, pinsamt) ska sminka mig och så iallafall.


hörs i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0